HAI, ROMANIA!

„Toată România vede România!” Noi nu gândim, noi vedem, noi auzim. Reclama, marca Protv, e tot aşa de bună ca hârtia cu lipici pentru prins muşte. Protv ţinteşte un rating mare, ca din reclame să recupereze „piţigoii”  băgaţi în achiziţia transmiterii live a unor meciuri  „tari”, de la ora zece!, nu douăzeci şi două, asta e o altă gogoriţă publicitară.

Pe piaţa transmisiilor sportive Protv se bate cu Dolcesport de la Telecom. Acest trust nemţesc este într-o foame de clienţi. A băgat bani la greu. Transmite toate meciurile, nu numai cele „tari” de la ora zece,  cum trâmbiţează Protv. Dar nu toţi românii sunt abonaţi la telecom. Să fie sănătoşi cei care şi-au tras cablu telecom. Fiecare cu norocul său!

Eu o să mă mulţumesc cu un meci „tare” pe seară, de la „zece” până după miezul nopţii, pe Protv, căci pe cablul Digi n-o să vină niciun meci în direct.

Aici pe Digisport e mai mult un  joc de gleznă, cum se încălzesc jucătorii pe marginea terenului, e multă precipitare, vor audienţă,  caută apă în piatră seacă, storc informaţii din orice sursă ce le cade în mână. Ieri, Naum l-a prins în cârlig, a se citi telefon, pe Gică Hagi, şi se tot chinuia să scoată o ştire din gura regelui fotbalului autohton, de genul:  Batem sau nu Franţa? Dacă ieşim sau nu din faza grupelor? Gică s-a ferit ca dracul de tămâie să dea un răspuns tranşant. N-a voit şi pace!

Mai norocoşi au fost cei de pe online-ul  prosport, l-au prins în plasă pe spumosul Mitică Dragomir: „Batem Franţa?” „Vedeți-vă de treaba, nu avem nicio șansă, e ca și cum m-aș bate eu cu Doroftei, chiar dacă e mic îmi dă una de mă răstoarnă.”

Asta îmi aduce aminte de Victor Piţurcă, antrenorul Naţionalei calificată  la Euro 2008, când se întreba pe sine: „Cine suntem noi, de avem pretenţia să batem Franţa?” Asa se face că în prima repriză nu am avut niciun şut pe poartă, ci doar două spre poartă. Acel meci s-a termiant al egalitate, 0-0.

Vremurile s-au schimbat radical. Am vrea să avem acum starea de securitate şi linişte de altădată. Din păcate condiţiile în care se desfăşoară acest turneu final sunt cu totul altele decât ale precedentelor. Diseară niciunul dintre cei peste 80000 de spectatori de pe Stade de France şi niciunul dintre jucătorii de pe gazon nu se vor simţi în largul lor. În această cheie e de înţele tactica adoptată de nea Puiu, tata, dar  şi mama   tricolorilor: „Cu Dumnezeu înainte!” Cum un meci nu seamănă cu altul, şi cu puţină şansă, ce-ar fi ca diseară să batem Franţa! Pentru asta, mai întâi trebuie să fie pace! Hai, România!

Un gând despre &8222;HAI, ROMANIA!&8221;

  1. EU nu am vazut nici un meci de fotbal la protv
    ci le-am VAZUT pe TOATE
    la DolceSport ( TELEKOM) unde-s abonat de mai mult timp !!! 🙂 🙂 🙂 🙂
    O saptamana fara protv( vorba lui basescutraian vs.ANTENELE ) ! 🙂
    Aliosa.

    Apreciază

Bine ai venit!

