Un dar special

De ieri mi-am propus ca astăzi – o zi ce ne este dată cadou o dată la patru ani -, să fac ceva cu totul şi cu totul deosebit! Am dormit cu gândul să nu ratez răsăritul de soare. M-am trezit cu puţin timp înainte de a se ridica soarele pe cer. Trebuie să mai ai şi un dram de noroc, nu în fiece dimineaţă cerul este senin. M-am pregătit, mintal, mai ales, ca din primele raze de soare sosite pe pământ, să prind un fir curat de lumină albă. Şi-am izbutit! L-am adunat ghem ca pe un fir alb de mătase. Apoi cu o putere şi mai nebănuită a minţii, comparabilă cu a unui laser, pe care nu ştiu de unde până unde o am eu, din altă rază de soare am desprins un fir roşu, lucios şi fin ca firul de mătase, pe care l-am adunat şi pe acesta într-un ghem. Dacă până aici va crede cineva că mi-a fost foarte greu, îi spun că se va  înşela. De cât de mare concentrare şi putere a minţii să mai poţi avea ca păstrând intacte cele două ghemuri, două fire de lumină, unul alb şi unul roşu, să le împleteşti într-un şnur alb-roşu?! Şi dacă am reuşit eu să fac lucrul acesta, atunci pe acest mărţişor, un dar celest, vi-l ofer, vouă, alese domniţe!

ghiocei_ziduri

Bine ai venit!

