Sa ninga de Craciun!

Cândva demult pe când eram copil de-o şchioapă mă ascundeam în odaia de la drum lângă geamul plin cu flori de gheaţă; le priveam şi mă minunam; puneam mâna pe ele ca să le culeg; ele dispăreau una câte una. Îmi aduc aminte, de parcă a fost ieri, aşa pe când plângeam de ciudă că nu reuşeam să desprind nici măcar una, prin ochiul ud de geam vedeam cum din înaltul cerului cădeau stele argintii; deodată, vă jur că aşa s-a întâmplat, din ploaia aceea de stele apăru un Moş cu barbă şi plete dalbe, în haine ca de foc, cu o desagă cât el de mare. Aşa a fost, cândva!

Acum, eu de-aş mai vrea să-l mai văd din nou pe acel Moş, nu mai am cum …, pentru că nu mai apar flori de gheaţă pe geam şi nici nu mai ninge!

Să ningă de Crăciun! Care e acel copil care să nu-şi dorească să-l vadă şi să-l primească în casă pe acel Moş cu dalbe plete, cu sacul plin daruri?

Rugă pentru copii.
Să ningă de Crăciun! Mai jos de Steaua Polară, de sub streaşina cerului, să se prăvale peste lume mii de Moşi Crăciuni cu saci doldora de mirifice daruri. În urma lor, tot de acolo de undeva din înaltul cerurilor, îngerii să coboare şi să-nconjoare ca o cunună Pământul cel frumos ca un glob de azur.

Şi ruga se împlini!
Într-o casă, de la o fereastră, printre florile de gheaţă topite ici-colo de răsuflarea sa caldă, un copil de-o şhioapă, cu părul bălai, cu ochii mari şi albaştri priveşte uimit cum ninge cu Moşi cu dalbe plete purtaţi de sănii argintii trase de reni în clinchet de zurgalăi. Iar mai încolo, de casă, de cătun, din pădurea argintie, pe un covor de nea, iaca vine cu paşi mari un Moş înotând prin zăpadă. De dincolo de uşă, de afară se aud glasuri melodioase de colindători. O, ce veste minunată!

Rugă pentru cei mari:

N.S.

3 gânduri despre &8222;Sa ninga de Craciun!&8221;

    1. Multumesc, Aliosa! Asa fara zapada zici ca suntem langa Ierusalim, in Bhethlehem unde Fecioara Maria l-a nascut pe Iisus!… Mos Craciun sa-ţi aduca tot ce-ti doresti! Sarbatori fericite!

      Apreciază

      1. Asa sa ne ajute Dumnezeu , prietene Nicu ! 🙂
        Te astept in casuta-mi virtuala sa-mi vezi NEPOTELUL si cadoul ce i l-am facut in Ajun de Craciun ! 🙂
        Ti-am ” imprumutat” 🙂 imaginea cu URAREA ca si pagina mea sa arate frumos ! 🙂
        Multumesc anticipat ! 🙂
        Aliosa.

        Apreciat de 1 persoană

Bine ai venit!

