Un kil de iubire


Ca tot omul-blogger am şi eu un meniu cu preferinţele mele alese din blogosferă.  Astăzi m-am uitat prin  fereastra casei Illusion.

Citind reflecţia autoarei, la graniţa dintre real şi ireal:

Oare cu cât s-o da kilu’ de fericire necondiționată? Oare-l vând la aprozarul din colț?

mi-am amintit de un articol de-al meu scris cu mulţi ani în urmă:

Un kil de iubire .

Da, întrebarea are un răspuns, se poate cumpăra fericire, iubire şi de la buticul din colţ!

2 gânduri despre „Un kil de iubire

Bine ai venit!

