Şaradă

Într-o dimineţă de IULIE, sub un cer OPAC, pe malul unui  lac am “pescuit” în careul de cuvinte încrucişate- Facebook chat (6)! Aveam SCULE, bune zic eu, ca să prind un SOMON. GATA! Am scos SETCA la SUPRAFAŢĂ. Draci! Era plină cu RACI. Ce SCĂPARE!

Dinspre EST, pe un FĂGAŞ de la marginea lanului de floarea-soarelui  un ARENDAS cu puşca în poziţie de ATAC a TRAS gloanţe DUM-DUM într-un SCLAV. L-a nimerit în GAMBE altfel amărâtul dădea ORTul popii. TRISTĂ întamplare.

De dincolo de lan, un MAFIOT, STUP de bani, taind aerul cu un CNUT, privea scena cu NESAŢ, ca un ULIU ce se UITĂ la puiul din bătătură.

Voiam să fiu UTIL, nu puteam să asist ca un ORB, am sărit ca un ARC,  am agăţat SETCA de CORNIŞĂ, am pus mana pe o „blană atârnată pe lângă perete” … GATA! ACUM s-a rupt filmul!

Felicitări!!!!…! ( sunt douzecişsi doi plus unu, adică facebook rebus grup). Citesc de pe AFIŞ!

Încrucişare: Nicolae OANĂ.

Definiţii: Gheorghe BONDIŞ, Gheorghe BUTNARU, Vasile CERNICA, Dumitru CIOFLICA, Ovidiu COGĂLNICEANU, Gheorghe CRIŞAN, Marian DINCĂ, Ion ENE-METELEU, Eliade GÂLDĂU, Dumitru GUINEA, Otto HUŢUL, Mihai JITARU, Camil MATEESCU, Ion MAZILU, Eugen MĂNICA, Vasile MĂDĂRAŞ, Florin MANOLESCU, Gheorghe OLARU, Octavian SLĂVUC, Dan ŞTEFĂNESCU.
(Revista Rebus nr. 8, august 2014)

Bine ai venit!

