Ce va să zică?

michelangelo adamsursa foto: descopera.ro

Am ajuns eu, să mă gândesc la păcătoasa Irodiada, să mă întreb dacă sufletul ei mai orbecăieşte încă prin nemărginita Gheenă în căutarea unei fante prin care să se strecoare până la poarta Raiului unde să hălăduiască încă două milenii când poate îşi va găsi izbăvirea prin izbăvitorul ei, de ce nu, chiar Îngerul Pustiei.

Am pomi în livadă şi fără de rod. Cum pomii nu se pot ajuta între ei, am ajuns să mă întreb dacă e bine să-i tai pe cei fără roade, să-i pun pe foc, or să-i las să apuce o nouă primăvară.

Eşti mult mai onorat dacă învinsul tău e unul cu renume. Şi cu toate astea fugi de un urs de-ţi scapără picioarele, iar de un gândac te apropii ca un Goliat şi-l striveşti fără să clipeşti.

Oameni de mare preţ sunt atât cei merituoşi cât şi speculanţii, numai că primii sunt cu dare de lumină, pe când ultimii sunt cu strângere de mână.

Multe sunt lăsate pe pământ la alegerea omului.
Alegi să trăieşti în curăţenie şi smerenie ca să ajungi dincolo direct în Rai sau să trăieşti în desfrâu fără să te gândeşti că dincolo drumul spre Rai trece prin Iad.

Între Scila şi Caribda.

Îţi trebuie două zile de mers cu autocarul spre locul anume ales, pentru a-ţi reproşa de ce nu ai luat avionul.

Până să te naşti, timpul şi locul unde se va întâmpla minunea sunt funcţii de două variabile. După ce te naşti, întrebi în van: De ce acolo şi nu dincolo? De ce atunci şi nu altădată?

Vrei nu vrei bea Grigore agheazmă!

17 gânduri despre &8222;Ce va să zică?&8221;

  1. 😆 Te lovi filosofia după ce te-ntorsăși de pe Bistrița?

    Ai dreptate! Ce ar fi fost dacă am fi putut alege epoca în care să ne naștem?
    Chiar așa!
    Tu pe care ai fi ales-o? Mie mi-e greu să mă hotărăsc!

    Apreciază

    1. După ce am scris şi am recitit mi-am dat seama că… m-a tras curentul de pe Bistriţa. 🙂
      Eu mi-aş fi ales vremea din urmă, de dinaite de TRAIAN, când dacii trăiau liberi, vinul era vin, pâinea era pâine, femeia era femeie… 😆

      Apreciază

          1. Ha! Ha! Ha! Astfel de gânduri perfide nutrești?
            Vrei să schimbi cursul istoriei?
            Dacă – Doamne ferește – vom deveni noi cea mai puternică țară a lumii? 😆

            Apreciază

          2. De trei ori Ha! 🙂 Nu mult, doar pe ici pe colo în părţile principale, cum ar fi să-i stricăm jucăria de piatră a lui Apolodor, şi alte câteva jonglerii, aşa ca peste ani să nu ni se mai spună că suntem urmaşii Romei! După cum vezi astăzi am agăţat modestia în cui. 😦
            De la dac (era să scriu mânz) la dacă un weekend plăcut!

            Apreciază

  2. Am pomi în livadă şi fără de rod. Cum pomii nu se pot ajuta între ei, am ajuns să mă întreb dacă e bine să-i tai pe cei fără roade, să-i pun pe foc, or să-i las să apuce o nouă primăvară. :)) Mi-a placut iar filozofeala pe cimpii este una din preferatele mele asa ca….imi plaaaaace 🙂

    Apreciază

    1. Initial am vrut sa-i tai pe toti, si pe cei cu rod, dar cum eu sunt cunoscut ca baiat bun, zic hai sa le mai dau o sansa poate o invata ceva in anul unei noi primaveri… Din Canada, din campie, ce frumos imi scrii! 🙂

      Apreciază

Bine ai venit!

