Vita nobila

Vă vorbesc de un timp când viţa-de-vie, via, era nevie şi ca să o ajut să învie eu o tăiam, dar nu de tot, nu eram un sadic, îi lăsam din loc în loc câte doi ochi, îi erau de ajuns ca prin ei ea să mă vadă şi să-şi vadă primăvara din ea… De fiecare dată, treaba asta era dureroasă, atât pentru ea cât şi pentru mine- ea lăcrima din fiecare ciot de mlădiţă cu doi ochi rămaşi pe ea, iar eu lăcrimam de usturime – aveam mâna sângerândă, via n-avea nicio vină, de vină era pielea mea nebătucită…
Vă vorbesc de un timp când via plângea, plângea  cu lacrimi… de fericire,  din ea renăştea   viţa nobilă!
La Bohème, Charles Aznavour … „Vă vorbesc de un timp când liliacul de pe Montmartre îşi trimitea parfumul prin fereastra camerei sărăcăcioase, care ne era cuib, acolo ne-am cunoscut, eu- muritor de foame, tu- pozând goală, La bohème, La bohème, asta era fericirea, noi nu mâncam decât o zi din două…”
17 gânduri despre &8222;Vita nobila&8221;

    1. E si una din iubirile mele fara capat Frumos spus, da nu sunt gelos!
      E un miracol cum din lacrima ei, limpede ca un cristal, se nasc bobiţe ca de jad, bobiţele devin boabe, boabele se hrănesc cu lumina trimisă de zeul Ra…, ele trândăvesc la soare până plesnesc, şi din ele începe să curgă… sângele Domnului! Cum să nu le iubeşti!?

      Apreciază

  1. Pingback: Norma | Ioan Usca
  2. Nu ştiu cum ai făcut, dar m-ai atins la „corason” cu melodia ta…
    Am căzut în butoiul cu melancolie, fiindcă îmi place al naibii Parisul, ca să nu mai vorbesc de Charles Aznavour şi de acordurile muzicale în sine.
    Doamne, ce melodia splendidă! 🙂

    Felicitări, Nicu, pentru inspiraţie! 🙂

    Apreciază

    1. Parol!, nu am ochit, nu am „armă” cu lunetă… şi uite ce surpriză plăcută! … te-am atins la „corason”! 🙂
      Ai căzut!, mi s-a întâmplat şi mie, dar m-am ridicat în timp ce o ascultam iarăşi… conform normei: cui pe cui se scoate!… vorbesc de beţia sufletului! 🙂

      Apreciază

  3. Îmi este imposibil să trec aşa rece şi să nu-ţi las ceva care, cu siguranţă, îţi va merge la suflet. 🙂
    Pentru tine, Nicu! 🙂

    Îl ador pe Adamo… 🙂

    Apreciază

    1. Cu Adamo m-ai atins,… punct ochit punct lovit! Chiar merit eu!?… Mi-am revenit… în paşi de tango. Adamo e văr bun cu Aznavour! O seară plăcută!

      Apreciază

Bine ai venit!

