Pasareasca

Pair_of_Merops_apiaster_feeding

Sursa: http://commons.wikimedia.org

– Păsărica mea,  ciripeşte-mi!   Ce-ai face de-ai fi în locul meu? L-ai înghiţi?… Nu l-ai  înghiţi?

– Pe cine, frate?

– Pe bondărelul ăsta micu’! Nu-l vezi?  Uite ce drăgălaş e!… Să-mi bat puii!  Salivez!

Meropsul meu, nu te grăbi, mai îngăduie. Nu ştiam eu de ce mă simt aşa bine. Cred că de la zumzăitul  fin şi armonios, transmis prin aer până  la mine,  simt aşa o vibraţie în tot corpul, de  mi se  ridică şi puful de pe sub aripi, şi  nu mă mai  simt aşa goală … ca o  scorbură.

Meroapso, Meroapso! Tot egoistă ai rămas! Bine că că eşti  tu vibrantă! Numai ţie să-ţi fie bine!  Cât crezi că o să mai pot să ţin  ciocul  deschis?

– Cât?! Până când o obosi, mititelul! Odată şi odată s-o opri el din bâzâială, şi atunci, fleoşc! o să-ţi cadă drept în cioc! Plăcerea va fi a ta, numai a ta, meropsul meu!

– Nu-l mai siiimt! Mi-a amorţiiit! Meroapso, păsărica mea, nu mă auzi?

– De-aia tu nu simţi nicio vibraţie. Relaxează-te! Închide-l, deschide-l…

– Nu e fraier meropsul tău, aşa cum crezi tu!  O mică neatenţie şi gata!, bondărelul îmi spune pa!,  şi decolează…

– Ei, şi! Vrei să te  îneci cu el?…  Vezi că ai făcut ciocul prea mare! Mai bine lasă-l să se încălzească, vrei să-l mănânci rece? O să plece şi când o reveni, atunci să nu-l mai ierţi, să-l iei din prima!  Eu aşa zic că-i bine… Woau! Tu chiar nu simţi nimic?

– Văd eu că tragi de timp, îmi spui vrute şi nevrute. Ţie îţi arde de sporovăială şi eu stau aşa ca un merops  căscat.

– Hai, fie, îmi e deajuns,  acum fă ce vrei tu, este al tău!

Cand meropsul  se repezi să-l înghită, chiar atunci o pală de vânt  îl luă pe bondărel pe sus… Şi ia-l  de unde nu-i!

6 gânduri despre &8222;Pasareasca&8221;

Bine ai venit!

